Ik wil eigenlijk dat er altijd vier kuddes zijn in Euphroia. Om het actief te houden. Dus ik heb nog 3 mensen nodig die leider willen zijn van een kudde. Je kan kiezen uit goed, neutraal en slechte kuddes. Pip heeft bezit gelegd op de tweede goede >D. Ik wil het wel eerlijk houden. Nu valt even de regel van minimaal 600 punten te hebben weg. Waarom? Omdat –zoals ik al eerder zei- ik altijd drie kuddes wil hebben in Euphroia. Natuurlijk mogen er dadelijk meer worden, maar eerst dit. Dus als jij een van de twee kuddes wilt ‘hebben’ dan meld je dat hier en vermeld er ook bij welke kudde. Dus de neutrale en hoe je die zou noemen. Het word uiteindelijk een loting die ik over drie dagen houd. Dus meld het even hier en wie weet heb jij over drie dagen wel een kudde in je bezit!
Graag de naam voor de kudde bij je post zetten!
Laatst aangepast door Pip op vr jan 25, 2013 7:36 am; in totaal 2 keer bewerkt
Ik zou het leuk vinden om ook wel een kudde te hebben. Mijn voorkeur gaat uit naar de slechte, al is een neutrale ook goed (:
Muerto Admin
Aantal berichten : 478 Punten : 30798
Paarden profiel Kudde: Suco, follow me my evil herd. I'm the death, and my herd are my fallen angels. Element: Vuur Partner: I don't have one, and I don't want one for now..
Onderwerp: Re: Loterij! vr jan 25, 2013 7:56 am
Beste mensen,
zouden jullie de naam voor je kudde erbij willen zetten? Wees origineel, dus niet erin verwerken of het neutraal, slecht of goed is. maar gewoon een originele naam bedenken
mvg het team
Ray
Aantal berichten : 175 Punten : 30450
Paarden profiel Kudde: Apage || Mine || Element: Aarde Partner: Don't forget the past, it will follow you anyway
Onderwerp: Re: Loterij! vr jan 25, 2013 8:02 am
Ik ga voor de neutrale of goede, ik zie Ray meer in neutraal, maar hij kan ook goed zijn :3
Ach doe de goede maar, daar is nog niemand voor xD
De goede gaat naar *tromgeroffel* ... Like no one because niemand wilde hem :').
De neutrale gaat naar *tromgeroffel*.... RAY. Gefeliciteerd! Ik zal een sub forum voor je openen, en dan kun jij je kudde forum maken.
De slechte gaat naar *tromgeroffel* ...SUSANNE. Gefeliciteerd! Voor jou geld hetzelfde.
Nu is dus de vraag, wie zich vrijwillig aanmeld om de goede kudde te doen. Voor deze aanmelding wil ik graag dat je me een PM stuurt, wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
PM al ontvangen.
De goede kudde gaat naar AMY//SHADOW. Gefeliciteerd!