Onderwerp: Crystal Eyes [Pip] vr jan 25, 2013 8:07 am
Welkom bij Crystal Eyes, the place too be.
; Intro Wel, ik wist niet wat me overkwam. Ik mocht een kudde openen! Dat was iets wat ik in voorgaande jaren van mijn leven al eens gedaan had. Ik was toentertijd geen goede leider geweest. Ik had het verprutst. Enorm verprutst maar ik zweer jullie op mijn hart dat ik deze keer beter ga doen. Ik beloof jullie dat ik jullie niet in de steek laat! Deze keer ben ik er honderd procent! ; Regels ;Moorden of kudde leden verwonden is boven alles verboden. ;Heb respect voor elkaar het is niet de bedoeling dat we andere kleineren. ;Is er een verplichte activiteit? Dan ben je aanwezig. Zo niet lig je eruit. ;Er word eveneens niet gevochten. ;Houd je aan de regels, ;Rangen Leider Dit is de leider van de kudde. Hij mag als enige paarden toelaten tot de kudde ;Pip Béta Dit is de rechterhand van de leider. Hij bedenkt samen met zijn partner – de leider dus- de activiteiten. ;x Hét veulen Dit is het veulen van de leider en de Béta. ;x De beschermers Dit zijn de beschermers van de kudde. Als er oorlog uitbreekt dan beschermen zij de kudde. ;x De trainers Dit zijn de paarden die de rest trainen met hun vaardigheden qua elementen, dit zijn er vier van ieder element één. ;x Crystals Dit zijn de normale leden van de kudde ;x Veulens Dit zijn de veulens in de kudde ;x Hoe kom ik in de kudde? Als je graag in de kudde wilt dan open je een topic met daarin de hinnik naar de leider. Pip dus. Mocht je het niet helemaal snappen kun je mij altijd een PM sturen. Activiteiten Er zijn nog geen activiteiten.