Euphroia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Me, myself and I.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Ghivja

Ghivja


Aantal berichten : 132
Punten : 29048

Paarden profiel
Kudde: Ce n'est pas mon genre.
Element: Vuur
Partner: I hate you.

Me, myself and I. Empty
BerichtOnderwerp: Me, myself and I.   Me, myself and I. Emptyzo jan 27, 2013 5:35 pm

Ewa volkeren (:
Mijn naam is dus Marlène, en dit is mijn voorsteltopic P:

Laat ik zeggen: Ik ben een beetje hard af en toe, heb mijn mening al snel klaar, en ik ben niet altijd even te beroerd om eens flink te zeggen wat ik denk. Maar alsnog: Ik ben ook enorm aardig ^^
Ik zit momenteel op het HAVO/VWO in Utrecht, ik reis een uur met de bus (zou ik dat niet doen dan moet ik twee uur fietsen), maar ik ga verhuizen naar dichtbij Oud-Beijerland (ga lekker niet zeggen waar) dus ga ik ook van mijn mooie digitale school af. Positieve ervan is is dat ik naar het Gymnasium ga. Het negatieve is dat ik mijn vrienden moet verlaten en anderhalf jaar Grieks en Latijn binnen vier weken moet inhalen (:. Dus zodra die rottige school mijn boeken heeft, ga ik blokken en zie je me misschien minder vaak.

Ik rpg al 1 jaar, 9 maanden, 2 weken en 4 dagen.

Gutogut, ik heb echt niets over mezelf verteld xD.
Ik ben ontzettend druk (net als mevrouw troela Maureen <33)
Mijn naam is zoals Maureen kip heet, Dodo. Dus je kan me gerust dodo noemen.
OHJA =D! Ik ben 13, over een halfjaar 14.

Ik maak ontzettend graag manips, heb daarvoor speciaal een tekentabletje gekocht, en die is super <3 alleen staat die nu die dus al in het nieuwe huis x']
Linearten kan ik ook wel, maar ik doe het niet altijd. dA account: dreamsforfree.deviantart.com
Voor de sokken vraag: Het is half zes. Ik heb geen sokken aan. duh P:. Maar als k ze aandoe ben ik héél slim: Het zijn die korte, dunne witte zomersokjes. Dat worden weer koude poten. Achja.
Nog iets om terug te komen dat het eigenlijk al half zes is; mijn slaapritme is totaal verneukt XD plus dat ik over een halfuurtje echt mijn bed uit moet want de bus vertrekt om kwart over zeven. Mij kennende val ik hierna in slaap en kom een halfuur voordat de bus komt mijn bed uit x'].
Dus over mijn slaapritmeverneuking: Ik kan nog wel eens stalken en een heel verhaal over mezelf lullen uit het niets, ik heb toch geen leven.



De Stenenvraag: (al dit komt wss van dh maar oké)
Ja ik heb er eentje. Hij heet Ted. Wil je weten hoe hij eruit ziet? Zwart. zo zwart als de nacht. met de personaliteit van Ted uit de film. Heb je hem niet gekeken? Zonde, want een geile teddybeer zie je niet iedere dag LOL. XD
Ik ga er niet mee trouwen, ik heb namelijk een crush op iemand hehe.
Ook deze steen ligt in het nieuwe huis.

Ik heb een paard. Ze heet Paulina. En ik had tot voor kort twee honden. Vraag niet naar mijn honden, want dan moet ik janken.
Paulina is een schat. Tenminste in de zomer, want dan houdt ze terecht van me. Nu houdt ze van het eten en moet ze niets van me x] maar oke, het is een echte lieverd <3

+ Ik ben best wel een bitch. Op school sta ik op het bord voor meest irritante kind van het jaar (áán het begin van het jaar) en als een vriend iets vies doet bij mij, ben in ontzettend agressief (en degene heeft nu ongeveer een trauma xD arm kind x])
Dusja.
(ik ben ook aardig, like i said ^^)



Vragen? Zet maar neer, don't care wat voor vragen, ik beantwoord -de meeste- wel.


Laatst aangepast door Ghivja op zo jan 27, 2013 9:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ray

Ray


Aantal berichten : 175
Punten : 29120

Paarden profiel
Kudde: Apage || Mine ||
Element: Aarde
Partner: Don't forget the past, it will follow you anyway

Me, myself and I. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me, myself and I.   Me, myself and I. Emptyzo jan 27, 2013 8:02 pm

[quote="Ghivja]
Ik ben ontzettend druk (ne als mevrouw troele Maureen <33)

[/quote]





AWHNFJSJNFJEMKWWDHJSDCJISFHEF

Ik.ben.niet.druk.

Tsssssssssssssssss



WELKOM WELKOME WELKOME WELKOM WELKOM :3



Eventjes geen vragen from moi, aangezien de ipad denkt dat ik iedere toets twee keer heb ik ingedrukt :'D





Dus welkom oo Euphroia! Voor vragen kun je altijd bij mij terecht <3


Of voor je mening :3
Maar dat deed je toch al. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghivja

Ghivja


Aantal berichten : 132
Punten : 29048

Paarden profiel
Kudde: Ce n'est pas mon genre.
Element: Vuur
Partner: I hate you.

Me, myself and I. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me, myself and I.   Me, myself and I. Emptyzo jan 27, 2013 9:30 pm

Komt wel goed schatje (: ga maar naar de ballenbak, dan kijk ik wel voor een kooi in de ikea (HAHAHAHAHAHAHAHAHA)



Eh tja :'D als ik iets wil vragen kan ik je whatsappen, skypen etc.
En bellen, stalken, chatten. Ja ik heb genoeg mogelijkheden voor vragen ;P en ik rpg al lang genoeg om basis te weten xD


DANKUDANKUDANKU Cool en mijn mening.. zeker (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Muerto
Admin
Muerto


Aantal berichten : 478
Punten : 29468

Paarden profiel
Kudde: Suco, follow me my evil herd. I'm the death, and my herd are my fallen angels.
Element: Vuur
Partner: I don't have one, and I don't want one for now..

Me, myself and I. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me, myself and I.   Me, myself and I. Emptyma jan 28, 2013 2:45 am

Nice^^

vraagje, hoe lang rij je al paard? ben nieuwsgierigXD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghivja

Ghivja


Aantal berichten : 132
Punten : 29048

Paarden profiel
Kudde: Ce n'est pas mon genre.
Element: Vuur
Partner: I hate you.

Me, myself and I. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me, myself and I.   Me, myself and I. Emptyma jan 28, 2013 4:43 am

Ik heb anderhalf jaar gereden, tot het geld op was.



Maar mijn paardje is een lieve shetlander <33 de allerstoutste, maar de best opgevoedde (als ze zin heeft)
Terug naar boven Ga naar beneden
Muerto
Admin
Muerto


Aantal berichten : 478
Punten : 29468

Paarden profiel
Kudde: Suco, follow me my evil herd. I'm the death, and my herd are my fallen angels.
Element: Vuur
Partner: I don't have one, and I don't want one for now..

Me, myself and I. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me, myself and I.   Me, myself and I. Emptyma jan 28, 2013 4:45 am

awh, zo'n shetlander is liefXD, heb je ook een foto van de shetlander?
ben gewoon nieuwsgierig naar hoe die eruit zietXD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghivja

Ghivja


Aantal berichten : 132
Punten : 29048

Paarden profiel
Kudde: Ce n'est pas mon genre.
Element: Vuur
Partner: I hate you.

Me, myself and I. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me, myself and I.   Me, myself and I. Emptyma jan 28, 2013 4:47 am

Jazeker! Ik zal ze zometeen uploaden <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Muerto
Admin
Muerto


Aantal berichten : 478
Punten : 29468

Paarden profiel
Kudde: Suco, follow me my evil herd. I'm the death, and my herd are my fallen angels.
Element: Vuur
Partner: I don't have one, and I don't want one for now..

Me, myself and I. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me, myself and I.   Me, myself and I. Emptyma jan 28, 2013 4:48 am

jeeujXD


euhm effe nadenken wat kan ik nog meer vragenXD

Terug naar boven Ga naar beneden
Ghivja

Ghivja


Aantal berichten : 132
Punten : 29048

Paarden profiel
Kudde: Ce n'est pas mon genre.
Element: Vuur
Partner: I hate you.

Me, myself and I. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me, myself and I.   Me, myself and I. Emptyma jan 28, 2013 8:33 am

https://2img.net/r/ihimizer/img688/1061/img00121201301151642.jpg <33 heb het wel gefotografeerd met een plakje kaas (mijn blackberry xD)


Denk maar gerust na ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Muerto
Admin
Muerto


Aantal berichten : 478
Punten : 29468

Paarden profiel
Kudde: Suco, follow me my evil herd. I'm the death, and my herd are my fallen angels.
Element: Vuur
Partner: I don't have one, and I don't want one for now..

Me, myself and I. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me, myself and I.   Me, myself and I. Emptyma jan 28, 2013 8:38 am

awh, wat een schatje^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghivja

Ghivja


Aantal berichten : 132
Punten : 29048

Paarden profiel
Kudde: Ce n'est pas mon genre.
Element: Vuur
Partner: I hate you.

Me, myself and I. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me, myself and I.   Me, myself and I. Emptyma jan 28, 2013 8:39 am

Dankjewel <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Me, myself and I. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me, myself and I.   Me, myself and I. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Me, myself and I.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Euphroia :: || Comfort Zone || :: | Real Life |-
Ga naar: