Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 30, 2013 8:01 am
HOIHOI! ;D
Muerto Admin
Aantal berichten : 478 Punten : 30798
Paarden profiel Kudde: Suco, follow me my evil herd. I'm the death, and my herd are my fallen angels. Element: Vuur Partner: I don't have one, and I don't want one for now..
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 30, 2013 8:02 am
hey maureen
jij vandaag met ray reageren?
Dacoda
Aantal berichten : 88 Punten : 30324
Paarden profiel Kudde: Element: Lucht Partner: Please, shut the fuck up.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 30, 2013 8:06 am
Hoe is het hier
Ghivja
Aantal berichten : 132 Punten : 30378
Paarden profiel Kudde: Ce n'est pas mon genre. Element: Vuur Partner: I hate you.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 30, 2013 8:12 am
Ewaa! Ben weer terug. Ga wel lekker vroeg slapen dus ik ga niet meer posten vandaag
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 30, 2013 8:15 am
Oké mupsje! <3
Dacoda
Aantal berichten : 88 Punten : 30324
Paarden profiel Kudde: Element: Lucht Partner: Please, shut the fuck up.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 30, 2013 8:21 am
Okeey <3
@Muerto; later, misschien pas morgen, heb het best druk enzo
Muerto Admin
Paarden profiel Kudde: Suco, follow me my evil herd. I'm the death, and my herd are my fallen angels. Element: Vuur Partner: I don't have one, and I don't want one for now..
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 30, 2013 8:33 am
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 31, 2013 2:19 am
Oké succes!! ;p
Muerto Admin
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 31, 2013 3:28 am
Ghivja schreef:
Pascha schreef:
Muerto schreef:
hmm, zo'n gevoel heb ik dus bij DH.
Dan ben jij echt de eerste die ik daarover hoor. Iedereen die nieuw is, zegt juist dat hij zich heel erg welkom voelt altijd. (:
Aahw (: maar idd jij bent de eerste die dat zegt x] maar je hebt ons nu hier, en wij houden van jee <3
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 31, 2013 3:47 am
Goedemiddag! ;D Ik heb nog een topic openstaan, dus als iemand het leuk vindt om te reageren. *hinthint*
Muerto Admin
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 31, 2013 3:57 am
whaha, zal zo eens kijkenXD, of dat iets is voor Muerto om op te reageren
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 31, 2013 4:19 am
Yay! ;D
Muerto Admin
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 31, 2013 4:19 am
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 31, 2013 4:24 am
I love you! c:
Muerto Admin
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 31, 2013 4:26 am
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 31, 2013 4:31 am
Stomme postsheet. Ik zag een typfout, ik verbeter hem, staat dat domme ding niet meer in het midden! Argh, rotding. Misschien omdat ik nu op een andere computer zit. >.< Ik verbeter het vanavond nog wel, want nu moet ik echt gaan leren
Muerto Admin
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 31, 2013 4:32 am
whaha, tja. wil hem anders ook wel voor je veranderen, als je zegt waar typfout staat^^ en succes met leren^^