Euphroia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Marly Droom || Verhaal à la Maureen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ray

Ray


Aantal berichten : 175
Punten : 29120

Paarden profiel
Kudde: Apage || Mine ||
Element: Aarde
Partner: Don't forget the past, it will follow you anyway

Marly Droom || Verhaal à la Maureen Empty
BerichtOnderwerp: Marly Droom || Verhaal à la Maureen   Marly Droom || Verhaal à la Maureen Emptyvr feb 22, 2013 8:42 am

proloog:


Dit is dus alleen een proloog van het verhaal^^


What do ya guys think?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghivja

Ghivja


Aantal berichten : 132
Punten : 29048

Paarden profiel
Kudde: Ce n'est pas mon genre.
Element: Vuur
Partner: I hate you.

Marly Droom || Verhaal à la Maureen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marly Droom || Verhaal à la Maureen   Marly Droom || Verhaal à la Maureen Emptyza feb 23, 2013 4:26 am

Looking good ^^
("heb de helft niet gelezen" - i'm up to it - "Shutup!")

lol.
Dus let's begin with the tips (:

Citaat :
Om nog niet te spreken van de vele opmerkingen die naar mijn hoofd geslingerd worden, als door een machine geweer afgevuurd, over mijn kleren.
Machine geweer maybe aan elkaar, dunno
Dat stukje zou misschien tussen "-" kunnen staan, weet niet waarom. Waarschijnlijk omdat ik dat ook altijd doe =D

Citaat :
Ze moeten eens weten, dat ik geen geld heb om iets te kopen tegen de puisten, dat ik amper geld heb om eten te kopen, laat staan kleren
tussen weten & dat hoort geen komma?
ipv kleren zou kleding beter staan (in mijn ogen :p)

Ik ben het aan het lezen en tegelijkertijd de fouten aan het oppikken, uitgebreide complimenten komen dus ook aan het eind :3

Citaat :
Eigenlijk is het, het geld van mijn ouders.
Same, tussen het & het geen komma, leest fijner

Citaat :
Mijn moeder, een echte ketting roker die ook nog eens verslaafd is aan dat spel World of Warcraft, zorgt amper voor me
Kettingroker (?) dat stukje tussen de komma's in zou misschien ook beter staan tussen tussen haakjes of wat nog beter staat tussen dit :"-"

Citaat :
Dan hebben we nog mijn vader, mijn ouders zijn gescheiden, bij mijn vader ben ik wel gelukkig, hoewel ik nog steeds van droom naar droom leef.
de eerste komma kan (kan) vervangen woorden door een puntkomma

Citaat :
Ik kom wel om de twee dagen in de avond bij mijn moeder, in ben bang dat ze anders alleen maar loopt te roken en dat spel van der loopt te spelen en het hele eten en slapen vergeet.
in = ik? klein typfoutje

Citaat :
Een paar minuten laten belt ze alweer op, compleet in wanhoop en hard huilend dat ze van me houd en dat ze wilt afkicken, voor mij, maar dat het niet lukt
Houd = Houdt

Citaat :
En als ik dan wakker word, dan heb ik een voldaan gevoel, zo erg dat het moeilijk is om voor te stellen
Die 'en' zou ik weglaten en de komma en de tweede 'dan' ook. 'Als ik dan wakker word heb ik een voldaan gevoel, zo erg dat het moeilijk is om voor te stellen.'

Citaat :
Mijn moeder raakte verslaafd aan het roken op mijn 12de, op mijn 14de vond ze het spel uit, ik noem het altijd het spel, het verdient geen naam.
'Ik noem het altijd "het spel", het verdient geen naam.'

Citaat :
What do ya guys think?

Awesome! Leuk verhaal, of leuk beginstuk, pm me het hele verhaal maar een keertje ^^ te beginnen met hoofdstuk 1 :3 je bent een goede schrijver, en je verhalen zijn ontzettend leuk te lezen, dus ga zo door :3




Yeah, ik zie dat het een lap tekst is dat ik heb geschreven -aka gecorrigeerd- maar don't worry, it's awesome ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Marly Droom || Verhaal à la Maureen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Maureen
» Setjesshop by Maureen!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Euphroia :: || Comfort Zone || :: | Relax | :: Creatief-
Ga naar: