Euphroia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 geschiedenis van Shadow

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shadow

Shadow


Aantal berichten : 42
Punten : 28965

Paarden profiel
Kudde: aim alone
Element: Vuur
Partner: niemand muwhahaha

geschiedenis van Shadow Empty
BerichtOnderwerp: geschiedenis van Shadow   geschiedenis van Shadow Emptyvr jan 25, 2013 10:00 am

harde wind,en af en toe een harde klap maar toch was het ver.de bomen ruisde heen en weer en een fele flits schoot.ik lag in het schaduw van mijn moeder.Mijn moeder hinnikte begroetent naar iets dat maar twee voeten had."niet bang zijn lieverd het is mijn trouwe 2-voeter"zei mijn moeder.ik probeerde op te staan en ik raakte wankelend recht.meteen viel ik neer.de eerste keer viel ik op mijn achterwerk,de tweede keer viel ik op mijn zij en de derde keer viel ik met mijn neusje in het hooi waarna ik nieste.na de vierde keer lukte het en ik bleef staan.ik keek trots en liep naar mijn moeder.ik wou net drinken toen een tweede 2-voeter me oppakte en meenam.ik hinnikte bang naar mijn moeder,mijn moeder hinnikt paniekerig naar me en stampte tegen de staldeur.ik werd in doeken verwikeld en in een raar voertuig gezet.'nou Shadow het spijt ons echt maar...'zei een kleine meisjes stem.angst en verdriet hoorde ik in haar stem.ik voelde haar handje over mijn hoofdje gaan.ik hinnikte weer bang.de rare voertuig stopte en de 2de viervoeter nam me weer mee.ik stond aleen in een grote enge stal.ik hoorde het onweer en er was veel schaduw in mijn stal...



2 jaar later

was ik al een sterke merrie,ik was niet snel bang en rende door het wei.Ik probeerde een uitweg te vinden.ik hinnikte naar mijn beste vriendin Voice,Voice had me opgevoed en leerde me braaf te zijn.Voice hinnikte terug en ik probeerde weer.ik zag de 2-voeter die ik me nog o zo goed hirrinderde van toen ik nog een veulen was.hij ving me snel en handig en zette me in een wagen vanachter de auto"Voorzichtig in de trailer!" had Voice me nog toegehinnikt.ik wist niet wat er ging komen.ze lieten me bij een andere stal los en daar bleef ik een jaar,de stal ging dicht en ze wouden mij niet verkopen dus dupte ze me ergens.ik heb me nog kunnen reden en heb na lang zoeken Euphroia gevonden en nu zwerf ik hier rond...



naam:Shadow
leeftijd:4
geslacht:Merrie
karakter:sterk en dapper,sinds ze van alles verloren is is ze ook wat wantrouwig.ze laat je niet zomaar in de steek als ze je kent en gaat voor je door het vuur.
ouders:Voice haar pleegmoeder zeg maar en Vactory de vader maar die was al snel weer weg.
broers/zussen:niet dat ze weet ze denkt geen.
partner:aim Alone!
uiterlijk:zwart met een witte kol(die snachts de kleur van haar element krijgt)

ik ben alone waarschijnlijk voor altijd.ik wil terug naar Voice mijn vriendin en alles maar hier is het beter want hier ben ik vrij,vrij om mezelf te zijn,vrij om te doen wat ik wil,vrij voor altijd.Voice zou het zo hebben gewild ze wou altijd dat ik nooit in een stal moest en dat ik vrij was...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
geschiedenis van Shadow
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Neodrach~[Shadow]
» Fire Vs Fire: a battle is enough to make an enemy! ~shadow~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Euphroia :: || Game Realated || :: | Horses |-
Ga naar: