Euphroia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 ~Drafnar: The black one!~

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Drafnar

Drafnar


Aantal berichten : 108
Punten : 29021

Paarden profiel
Kudde:
Element: Vuur
Partner: The one hwo can love my black heart? I will protect her if she can life with me!

~Drafnar: The black one!~  Empty
BerichtOnderwerp: ~Drafnar: The black one!~    ~Drafnar: The black one!~  Emptywo jan 30, 2013 7:50 am



“My history”



Dwalend over de velden van dit vrije land.

Wij konden alleen in de nacht tevoorschijn komen. Vijanden leefden langs alle kanten. Dapper vochten we verschillende gevechten. Als veulen was ik er bang van geweest. Tot mijn ouders opeens verdwenen waren. Één van de oudere had verteld dat ze nu samen naar de eeuwige duisternis gelopen waren. Ze vertelden dat niemand er aan kon ontkomen. De duister nis leefde over al, het was niet, goed en niet slecht. Het was de weg naar een nieuwe wereld. Een wereld waarin mijn ouders vredig konden leven. Ik was toen nog te jong geweest om wat te doen. Maar ik wilde het niet pikken en door mijn aderen voelde ik voor de eerste keer vuur branden. Een brandende pijl werd al snel mijn teken. Ik trainde en bleef verborgen in de schaduwen.

Toen ik oud genoeg was, ging ik in de tegen aanval. In de duisterste nacht van het jaar, ging ik naar onze vijanden en liet ze kennis maken met de echte duisternis. Een voor een vergingen ze in de vlammen. Geen van hun kon de vlammen ontsnappen. Mijn vrienden en pleegouders waren vrij en sinds dien stond ik bekend als de black one. Ik koos de naam met de zelfde betekenis Drafnar. Nu leef ik in de duisternis van mijn duivelse geest. Niemand zal mij ontsnappen, iedereen zal te maken krijgen met de duisternis. De duisternis waarvan niemand kan ontsnappen!


“Ik ben die duisternis geworden!”






Now!


Nu pas na dat bijna iedereen die ik kende verdwenen is. Ben ik er achter gekomen dat er een paarden groep is dat de duisternis zelf zou zijn. Zonder er bij na te denken, ben ik vanplan om in die groep te treden. Ik weet gewoon zeker dat het mijn lot is. Dat ik er niet aan zou kunnen ontsnappen. dat het vuur echt door mijn aderen zal vloeien eenmaal ik bij de suco's getreden ben. Ze zijn gevreest door iederen en ik wil één van hun worden. Zoals ik ook gevreest word. het voelt goed, het voeld fijn en ik zal er zeker één van zijn. Niemand zal mijn gedachten veranderen!

[size=12]



naam: Drafnar
leeftijd: 4.5 Jaar
geslacht: Hengst
karakter: Duister en sluw, niemand is veilig! Ook onbeleefd en slim.
ouders:gestorven in een gevecht, verder is hij opgevoed door de ouderen.
partner: Niemand, nog niet. Zij die van zijn duisternis kan leven.
uiterlijk: Donker zwart, glanzende vacht, gespierd en redelijk groot. Zwart grijze brandende pijl, als teken van zijn element Vuur!


[Vragen of opmerkingen, vertel het maar...^^]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
~Drafnar: The black one!~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A joke or nothing? ~ Drafnar

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Euphroia :: || Game Realated || :: | Horses |-
Ga naar: